چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
دارالعلم

حوزه/ همزمان با آغاز برگزاری مدرسه تابستانه دارالعلم در حرم مطهر رضوی، خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، به صورت روزانه، به معرفی زندگینامه و سوابق اساتید این مدرسه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دومین اعتکاف علمی طلاب و فضلاء در حرم مطهر رضوی با بهره‌مندی از حضور ارزشمند آیت‌الله سبحانی، و ۶۰ نفر از علما و اساتید برجسته جهان تشیع، از ۶ مردادماه در مشهد برگزار می‌شود.

مدرسه تابستانی دارالعلم به همت حوزه علمیه خراسان با همکاری آستان قدس رضوی در قالب ۵ مدرسه قرآن و حدیث، فقه و اصول، علوم عقلی، ادبیات و زبان شناسی و منطق و روانشناسی برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمود مرویان حسینی متولد ۱۳۴۴ در مشهد، قرآن و حدیث پژوه، عضو هیئت علمی و مشاور ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

وی پیشتر مدیرعامل بنیاد پژوهشهای اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مشاور استاندار در امور روحانیت، مسئول مرکز پژوهش و مدیر گروه فقه و اصول دانشگاه علوم اسلامی رضوی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرویان حسینی تحصیلات حوزوی را در حوزه علمیه خراسان به پایان رسانید و مدرک کارشناسی، ارشد و دکترای خود را در رشته علوم قرآنی و حدیث از دانشگاه رضوی اخذ کرد و همزمان کارشناسی علوم تربیتی را نیز از دانشگاه پیام نور دریافت‌ نمود.

وی در مراکز مختلف حوزوی تدریس دارد و رئیس کمیسیون پژوهش و عضو کمیسیون اخلاق و تهذیب حوزه می‌باشد.

نگاهی بر کتاب‌ها و مقالات حجت‌الاسلام والمسلمین مرویان حسینی:

تربیت جنسی در اسلام آموزه‌ها و راهکارها

کودک و نوجوان و تربیت جنسی

جوان و تربیت جنسی

خانواده و تربیت جنسی

نیازهای انسان از نظر روان شناسی و دین

آئینه‌ام باش

مهارت‌ها و آداب دوستی

پیروزی آشکار؛ عوامل و آثار(تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره فتح)

تاثیر نگرش مثبت به زندگی در بهبود ارتباط همسران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha